Klasyczna
edukacja domowa
vs hybryda
W edukacji domowej Fundacji Szkolnej to Ty wybierasz, czy wolisz naukę w formie klasycznej z platformą czy w modelu hybrydowym.
Edukacja domowa z platformą
To połączenie klasycznej edukacji domowej z korzystaniem z naszej platformy, na której znajdziesz materiały do wszystkich przedmiotów, które pozwolą Ci zrealizować podstawę programową.
Uczeń uczy się w domu sam lub pod okiem rodziców, ale my oferujemy mu szereg dodatkowych możliwości:
-
zajęcia online z wybranych przedmiotów
-
konwersacje z native speakerem, zajęcia na platformie z polskiego, matematyki, fizyki, chemii, angielskiego, konsultacje 2x w miesiącu z każdego przedmiotu
-
warsztaty i projekty rozwijające kompetencje przyszłości m.in. zajęcia kreatywne, programowanie, myślenie krytyczne
-
dla licealistów możliwość wyboru dowolnych przedmiotów, które chcą realizować w zakresie rozszerzonym
-
spotkania integracyjne dla uczniów i rodziców, wyjścia do teatrów, muzeów, warsztaty i wykłady
-
egzaminy roczne w dwóch sesjach zerowych i dwóch sesjach terminowych
-
w razie potrzeby wsparcie doświadczonych nauczycieli, psychologa lub pedagoga
Co ważne, żadna z zaproponowanych form spotkań czy nauki nie jest obowiązkowa. Uczeń sam decyduje, w jakim zakresie z nich korzysta, bo szanujemy jego wolność.
My zapewniamy wsparcie naszych koordynatorów i wskazówki, jak zaplanować naukę na cały rok.
Hybrydowy model edukacji (wyłącznie liceum ogólnokształcące)
Hybrydowy model edukacji INNEDU to innowacyjna forma edukacji domowej – łączy klasyczną edukację domową z platformą i nowatorskie zajęcia stacjonarne.
W hybrydzie to Ty i Twoje dziecko nadal macie wolność w planowaniu nauki i decydujecie, czego i w jakiej kolejności dziecko się uczy. Szkoła hybrydowa opiera swój podstawowy program nauczania na materiałach edukacyjnych i zajęciach online dostępnych na naszej platformie. Twoje dziecko może uczestniczyć w zajęciach stacjonarnych, które odbywają się dwa razy w tygodniu.
Co oferujemy w ramach zajęć stacjonarnych
-
pracę metodą projektową, która rozwija kompetencje przyszłości, takie jak: przywództwo, myślenie innowacyjne, współpraca, komunikacja, myślenie projektowe, planowanie pracy
-
pracę w grupach tutorskich, tworzonych w oparciu o indywidualne potrzeby, zainteresowania i pasje uczniów
-
peer learning – zespoły uczniowskie, które wzajemnie się uczą i wspólnie zdobywają wiedzę w określonej dziedzinie, pod okiem nauczyciela
-
autorskie programy nauczania, które łączą różne przedmioty i dziedziny wiedzy, zachęcając uczniów do twórczego myślenia i realizacji własnych pomysłów oraz pasji
-
tematyczne wycieczki edukacyjne – do teatrów, muzeów, na uczelnie i do domów kultury, spotkania z ekspertami